dinsdag 9 februari 2016

Oostvaardersplassen, best spannend af en toe!!

Jullie zullen wel denken: zo hoor je niets en zo blijven er berichtjes komen.

Maar ik vond dit toch te leuk om jullie te onthouden. Het is ook altijd heerlijk om even naar de Oostvaardersplassen te gaan. 30 december had ik even behoefte aan een wandeling. We besloten niet in Almere naar de Oostvaardersplassen te gaan, maar aan de kant van Lelystad. Het ziet er daar heel anders uit en hier loop je meer in het gebied en kan je zomaar ineens tussen de dieren lopen. 

Het weer was heerlijk, en ik had dan ook al snel spijt dat ik de verrekijker en mijn fotocamera vergeten was. Gelukkig hadden we wel onze telefoons bij ons. Dus hier ben ik maar foto's mee gaan maken. 

Tijdens onze wandeling hoorden we ineens een hoop kabaal achter ons, wat bleek.......er kwam een kudde (wilde) paarden aangerend. Dat is best spannend kan ik je zeggen. Deze paarden zijn wel gewend dat er mensen lopen, maar we zijn toch maar even opzij gesprongen om uit hun loop te zijn. Het was spannend, maar wat was het gaaf om ineens tussen die paarden te staan. Uiteindelijk liepen ze een stukje verder en konden wij ook weer verder. Maar wat was dit gaaf (dit heb ik volgens mij al gezegd 😄)
Hieronder wat foto's. Ik hoop dat jullie dit ook leuk vinden.
 






 
Groetjes Sandra

5 opmerkingen:

  1. Nog steeds onwijs mooie foto's! Zo gaaf om die beesten van zo dichtbij te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, was echt heel gaaf. Blijft heerlijk om af en toe naar toe te gaan.

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slot āđ€āļ§็āļš āļ•āļĢāļ‡ āļĄāļ­āļ‡āļ”ูāđ„āļĄ่āđ€āļŠāļĢิāļĄāđ€āļ•ิāļĄāļāļ§่āļē PG SLOT 2022 āđ€āļ§็āļšāļ‚āļ­āļ‡āļžāļ§āļāđ€āļĢāļē āļ™ํāļēāđ€āļŠāļ™āļ­āđ€āļāļĄāļŠāļĨ็āļ­āļ•āļ—ี่āļ™āļēāļ™ัāļ›āļāļēāļĢāļ‹ึ่āļ‡āļˆāļ°āļ—ํāļēāđƒāļŦ้āļ—่āļēāļ™āđ€āļžāļĨิāļ™āđƒāļˆāđ„āļ”้āļ™āļēāļ™āļŦāļĨāļēāļĒāļŠั่āļ§āđ‚āļĄāļ‡ āļ™ี่āđ€āļ›็āļ™āļ„ุāļ“āļ›āļĢāļ°āđ‚āļĒāļŠāļ™์āļšāļēāļ‡āļ›āļĢāļ°āļāļēāļĢāļ‚āļ­āļ‡āļāļēāļĢāđ€āļĨ่āļ™āđ€āļāļĄ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. āļŠāļĨ็āļ­āļ• āđ€āļ„āļĢāļ”ิāļ• āļŸāļĢี āđ€āļ›็āļ™āđ€āļ„āļĢāļ”ิāļ•āđ€āļ‡ิāļ™āđƒāļ™āđ€āļāļĄāļŠāļĨ็āļ­āļ•āļ­āļ­āļ™āđ„āļĨāļ™์āđ„āļ”้āđ€āļŠāļĢิāļĄāđ€āļ•ิāļĄāđ€āļ„āļĢāļ”ิāļ•āđ€āļ‡ิāļ™āļŠāļģāļŦāļĢัāļš āđ€āļžื่āļ­āļāļēāļĢāđ€āļĨ่āļ™āļŠāļĨ็āļ­āļ•āļŸāļĢีāđƒāļŦ้āļœู้āđ€āļĨ่āļ™āđ‚āļ”āļĒāļ—ี่āļœู้āđ€āļĨ่āļ™āļ™ั้āļ™āđ„āļĄ่āļ•้āļ­āļ‡āđ€āļŠีāļĒāđ€āļ‡ิāļ™āļˆ่āļēāļĒāļ‹ึ่āļ‡āļŠāļēāļĄāļēāļĢāļ–āđ€āļĨ่āļ™āđ€āļ„āļĢāļ”ิāļ•āļŸāļĢีāđ€āļāļĄāļžีāļˆีāļŠāļĨ็āļ­āļ•āđ„āļ”้

    BeantwoordenVerwijderen