dinsdag 5 april 2016

Voorjaar en veel meer!!

Wat een hectische weken zijn het geweest. Maar gelukkig heb ik tussendoor heerlijk kunnen haken om tot rust te komen en wat had ik dat nodig. Mijn temperatuurden vordert gestaag, ik maak hem van een ander jaar en kan dus lekker doorhaken. Inmiddels ben ik aangekomen in juli, dus de zomer gaat al beginnen. Maar hiervan zal ik later nog wel een update plaatsen. Op Instagram plaats ik iedere keer een foto als er weer een maand voorbij is. Ik ben te vinden als @sandra_blogt

Voor de afwisseling ben ik bezig geweest met het haken van eenvoudige kippetjes, sommige zijn een beetje scheel geworden, maar dat mag de pret niet drukken. Ze staan inmiddels lekker te kakelen in de keuken. Soms heb je gewoon behoefte om een kleiner projectje tussendoor te haken. Ik ben namelijk met twee dekens bezig! Het (gratis) patroontje is te vinden op de blog van Petals to Picots.
 
Verder heb ik een leuke uil gehaakt uit het boekje "gehaakte wilde dieren" van Vanessa Mooncie. Dit was mijn eerste knuffel. Eigenlijk ben ik altijd met sjaals en dekens bezig. Maar ik vind die knuffels zo leuk, maar durfde er niet aan te beginnen. Nu ben ik daar zo blij mee, zo leuk om te doen. De uil vind ik zelf helemaal super!!! Ik ben best een uilengek. En wat is het me meegevallen, ik dacht dat ik dat helemaal niet kon. Dus ik denk dat er wel meer knuffels gaan volgen.
 
 
 
Vervolgens zat ik gewoon lekker wat te rommelen en had ik ineens het paashaasje, van Wolplein, gehaakt en een speldenkussen, via het blog van Ingthings. Ik merkte dat de spelden overal en nergens lagen, dus dat speldenkussen was welkom. Wel heb ik hier mijn eigen draai aan gegeven. Wat blijft het toch leuk om te doen, dat haken.

 
Langzaamaan komt de rust hier weer lekker terug en ga ik me ook weer lekkerder voelen.

Groetjes Sandra


4 opmerkingen:

  1. Haha, het amigurumi virus is ingeslagen! Super leuke dingen allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, daar lijkt het inderdaad op. Maar ben nu voorlopig even bezig met de dekens en met nog 2 omslagdoeken. Hoewel ik de dekens met warm weer rustig even opzij leg, dus wie weet...

      Verwijderen
  2. Pg Slot รวม ตลาดเกมออนไลน์ในขณะนี้นั้นเติบโตขึ้นอย่างเร็วจนกระทั่งไม่ได้นึกฝัน pg slot มีผู้เล่นมากมายก่ายกองสนใจกับเกมสล็อตออนไลน์ด้วยเหตุว่าสามารถสร้างผลกำไรอย่างมากมาย

    BeantwoordenVerwijderen
  3. วิธี สมัคร pg slot สมัครง่าย ผ่านระบบอัตโนมัติ 3 วินาที ทำให้ทุกคนเพลิน ไปกับการเล่น pgslot สล็อต ได้ทุกหนทุกแห่ง ส่วนวิธีการลงทะเบียนนั้น ไม่ยุ่งยากเหมือนอย่างที่คิด

    BeantwoordenVerwijderen