donderdag 8 januari 2015

Nieuw in Blogland

Hallo,

Mijn naam is Sandra en ik ben nieuw in Blogland. Uiteraard volg ik al veel blogs via Bloglovin, maar nu heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb me aangemeld om zelf ook een blog bij te houden. In mijn profiel kun je zien dat mijn interesses alle kanten opgaan, maar momenteel (alweer een tijdje) vind ik het heerlijk om te haken. Inmiddels heb ik al een paar dekens gehaakt en een lekkere omslagdoek vind ik ook heerlijk. Ik vind het dus ook moeilijk om een wolwinkel zomaar voorbij te lopen, dit soms tot ergernis van manlief. Alhoewel hij het ook wel weer begrijpt, hij kan namelijk een motorzaak niet zomaar voorbij lopen. Enfin, dit gebeurt dus ook tijdens vakanties, want hoe leuk is het om zelf je vakantiesouvenir te maken. Je hebt altijd een leuke herinnering, ook tijdens het haken denk je terug aan een lekker ontspannen tijd. 

Dat heb ik met de South Bay Shawl, deze heb ik gehaakt van Unicat garen. Gekocht bij Jeanette van het blog Blij dat ik brei. Hij is in principe klaar, nog even draadjes wegwerken en blokken, dan kan ik ervan genieten. Helaas ben ik vergeten foto's te maken, maar dat zal ik na het blokken alsnog doen. Het is in ieder geval een leuke herinnering aan onze vakantie in Brugge. Op de terugweg zijn we via Arnemuiden gereden, dichterbij dan dit kom ik niet snel, dus ja....dan wil je wel even langs. Ik volg haar blog al heel lang, dus was ik inmiddels best nieuwsgierig naar de winkel......en die is heeeeeeel leuk.

Echter ik had twee bollen Unicat gekocht. Van de andere bol (kleur Libelle) heb ik een sjaal gemaakt. Hiervoor heb ik een steek gebruikt uit de haakbijbel (wat een leuk en superhandig boek), de waaiersteek op bladzijde 58. Daar heb ik wel een paar foto's van. Het zijn niet de mooiste foto's, maar laten wel het mooie effect van het garen zien.


Tips ontvang ik graag, zodat ik mijn blog steeds een stukje leuker/beter kan maken. Vragen stellen mag natuurlijk ook altijd. 

Fijne avond!!
Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten