donderdag 24 december 2015

Een blog vol Kerst!!!


 
Ik wil iedereen fijne feestdagen wensen!!!
 
Het is op mijn blog een tijdje stil geweest, aangezien we hier een nogal onstuimige periode hebben gehad, dit laatste kwartaal van 2015. Niet alles is opgelost, maar we komen wel weer in rustiger water terecht, dus dat is fijn. Ook de rest gaat goed komen. Wel merk ik dat alles heel veel energie heeft gekost. Heel fijn dus dat we nu van een paar heerlijke dagen kunnen genieten en lekker gaan bijtanken, zodat we een mooi nieuw jaar tegemoet kunnen.
 
Gelukkig heb ik wel mijn ontspanning kunnen vinden in het haken. Grote projecten heb ik gelaten voor wat het is, maar de leuke dingen voor de kerst haken, daar had ik wel zin in.
Vooral sterretjes bleven er tevoorschijn komen. Gehaakt van het rood witte bindtouw. Ik kreeg er gelijk een kerstgevoel bij. Ben erg blij met resultaat.....en ja wat doe je met al die sterretjes:
 
Je kunt ze leuk verwerken in de kerststukje. Kerststukje heb ik gemaakt tijdens een leuke workshop bij mijn buurvrouw, die alles weet van bloemschikken. Zeker een aanrader.
En je kunt ze verwerken op de kadolabels. Ook dat geeft een leuk effect. Ik heb er 2 knoopjes op geplakt. Een van hout  en daarop een kleinere gewone knoop en dit weer samen geknoopt met hetzelfde binddraad. Ik moet zeggen, het ziet er gezellig uit onder de kerstboom.
 
Verder heb ik nog een paar boompjes gehaakt en een slinger (uit het boek Puur Haken). Daar heb ik nog geen goede foto's van gemaakt, maar onderstaande foto geeft een goed beeld.
 
Ook ben ik erg blij dat mijn paneel weer bij de voordeur hangt. Deze heb ik een aantal jaar geleden al gemaakt en ieder jaar ben ik er nog blij. Het was niet moeilijk om te maken. Hij is gemaakt van MDF en beplakt met een servet. De lijst is geschilderd. Gaatjes geboord voor de lichtjes. Vervolgens alles goed afgelakt en opgehangen.
 
Ik wens iedereen nogmaals hele fijne kerstdagen en maak er een gezond, mooi en zeker ook creatief 2016 van.
 
Groetjes van Sandra

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig ben je in rustiger vaarwater terecht gekomen. Tank lekker bij, rustig aan! En haak lekker door, want het ziet er gezellig uit :-))
    Gezellige kerstdagen en een fantastisch 2016!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sandra! We genieten zeker van de kerstdagen!! Ik hoop jullie ook!

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ใช้ oppo ก็เล่น pg slot ได้ ใช้มือถือราคาไม่เเรงอย่าง oppo ก็เล่น Pg Slot ได้ เพราะเว็บของเราไม่ว่าจะใช้มือถืออะไรก็เว็บ คุณภาพดี เกมสนุกเล่นแล้วได้เงินเเน่นอน มีโบนัส

    BeantwoordenVerwijderen