donderdag 9 april 2015

Voorjaar spotten!!

Donderdag is mijn vrije dag.....bof ik even met dit heerlijke weer. Vandaag even lekker van dit zonnetje genieten. Ik besloot lekker te gaan fietsen door Almere, maar waarheen. Gewoon lekker fietsen.....hmmm.....misschien moet ik mezelf een opdracht meegeven:
 
VOORJAAR SPOTTEN
 
Dat leek mij een leuke opdracht, dus fototoestel mee en we zien wel waar we uitkomen. Onderweg heb ik genoten, van het voorjaar. Als je daar oplet zie je best een hoop. En je hoort een hoop, want wat zijn de vogels lekker druk. Het was echt genieten....dus vergat ik af en toe foto's te maken, maar hierbij een kleine selectie:
 



 
Onderweg ben ik ook even bij het tuincentrum beland, ik kon er niet voorbij fietsen zonder even een kijkje te nemen en ideeën op te doen voor de tuin. En dat hoort toch ook bij het voorjaar.
 
 Maar voordat ik daar kwam, ben ik nog even de Oostvaardersplassen in gefietst. Dit blijft fantastisch, wat ben ik blij dat ik daar zo maar even naartoe kan gaan. Je bent gelijk in een andere wereld. Ik vind het daar echt heel mooi. Ook in deze tijd, als het nog kaal. Wel is nu een gedeelte afgezet in verband met het broedseizoen. Hieronder een aantal foto's die ik daar heb gemaakt.  

 




 
 
Op de terugweg kwam ik ook deze zwaan nog tegen. Hoe leuk is het dat ook de zwanen al weer met hun nest bezig zijn.
 
 
Vlakbij ons is er ook ieder jaar een nest, ben benieuwd of zij ook al weer  bezig zijn.
 
Ik heb genoten vandaag, genieten jullie ook zo van dit lekkere weer?
 
Groeten, Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten