maandag 20 april 2015

Wat een heerlijk weekend!!!


Wat was het een heerlijk weekend. We hebben een hoop leuke dingen gedaan.

We zijn heerlijk een bakkie wezen doen bij de Theetuin in Eemnes, een echte aanrader. Voor ons bekend terrein, maar deze keer toch weer onverwacht leuk. Er was een Ford-rally, en zij hadden net een pauze gehad bij de Theetuin. Alle auto's stonden daar geparkeerd. Heel leuk om te zien en ze gingen net weer rijden, dus we hebben de  hele stoet goed kunnen bekijken. Nog geholpen, er wilde er 1 niet starten, maar ook die kon gelukkig uiteindelijk wel weer verder. Sommige auto's (de rode op de foto) waren wel 100 jaar oud!!!
Ook leuk, de Ooievaar zit weer op het nest. Dat blijf ik toch leuk vinden om te zien. En de kippen lopen daar heerlijk los, tussen de tafeltjes door......een echt vakantiegevoel kregen we daar.
 
Thuis kan ik lekker genieten van deze mooie pioentulpen...
Ik had hier nog nooit van gehoord. Maar ze zijn supermooi en hopelijk staan ze wel een tijdje.
 
Zondag ben ik aan iets nieuws begonnen, iets wat ik nog nooit gedaan heb. Maar ik heb er wel een hoop lol in gehad. Een tijd terug heb ik een kleurenanalyse laten doen bij Margret Mulder van My Season. en hier kwam uit dat wit absoluut niet mijn kleur is. Eigenlijk wist ik dit wel, maar ja.....zomers is het toch wel leuk.....dus liggen er allerlei witte kledingstukken in mijn kast. Ik kan zo'n kleuranalyse overigens echt aanraden, dat was erg leuk om te doen!! Maar wat nou te doen met die witte kleding, ik heb besloten ze te verven. Oranje schijnt mijn kleur te zijn, dus dat gaan we proberen. Verf gehaald bij de Hema (jammer dat ze maar een beperkt aantal kleuren hebben), oude kleding aan. Ik wilde het op de hand doen, durfde het niet aan in de wasmachine.
Nu heb ik dus een aantal oranje kledingstukken erbij. Het was erg leuk om te doen en ik ga het zeker nog een keer doen....er ligt nog meer wat wel een ander kleurtje kan gebruiken. Niet nog meer oranje....het is namelijk best oranje geworden, maar zeker leuk voor de zomer en.............komende Koningsdag.
Als iemand ervaring heeft met verven van kleding, dan hou ik me zeker aanbevolen voor tips!!!
 
Fijne week, met hopelijk veel zon!!!
Groeten, Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten